December 23

Հաշվետվություն

Բարև Ձեզ,ես ՄԱՆԵ ՄՈՒՂՆԵՑՅԱՆՆ եմ:Սովորում եմ Հարավային դպրոցի 3-3 դասարանում: Ես Մ. Սեբաստացու անվան կրթահամալիր տեղափոխվել եմ Ն. Աղբալյանի անվան դպրոցից: Սկզբում շատ էի դժվարանում համակարգչով աշխատել, դաս անել, բլոգ վարել, բայց իմ հոգատար և համբերատար ուսուցիչների շնորհիվ կարողացա յուրացնել և ընտելանալ իմ նոր դպրոցին և նույնիկ սիրել: Ես հիմա ինձ համարում եմ լիարժեք ընտանիքի անդամ, որովհետև ունեմ շատ լավ դասարան, լավ ընկերներ և շատ լավ ուսուցիչներ: Ես ամառային արձակուրդներին և այս կիսամյակում կատարել եմ հետևյալ աշխատանքները՝

. Այցելեցի կենդանաբանական այգի, պատմեցի կենդանիների մասին ,նկարահանեցի նրանց:

.Կազմակերպեցի շրջակա միջավայրի մաքրում տեսաֆիլմի տեսքով:

Սեպտեմբերից սկսած կատարեցի հետևյալ աշխատանքները՝

.Բարձումքի հաղթահարու «Մաշտոցներ»

.Այցելեցինք «Կոմիտասի թանգարան-ինսիտուտ» : Իմացանք վարպետի կյանքի և ստեղծագործությունների մասին:

.Այցելեցինք «Ագարակ» կերակրեցինք կենդանիների:

Աշնանային արձակուրդների ընդացքում մասնակցեցի «ՈՒսումնական աշուն» ծրագրին և պատրաստեցի՝

. Ապլիկացիա՝ գունավոր տերևներով

. Կոլաժ ծեփամածուկից

. Նկարահանեցի ֆիլմ և ընթերցեցի բանաստեղծություն:

Արձակուրդներից հետո Մայր դպրոցում մասնաքցեցինք մեդիա ուրբաթին որտեղ տեղի ունեցավ «Հայկական ծիսական հարսանիք»:

. Մասնաքցեցինք նաև «Թթուդրիկի» ծեսին:

. Այցելիցինք Մ. Սարյանի տուն- թանգարան: Ծանոթացանք մեծ նկարչի աշխատանքներին և կյանքին:

. Մասնակցեցինք Նաև «Հարիսայի ծեսին» հանգականությանը: Իմ ձեռով պատրաստել էի ականջողեր և վզնոցներ:
Շատ ուախ եմ որ սովորում եմ հենց այս դպրոցում և մասնակցում այս հտաքրքի ծրագրերին:


Posted 23 Dec 2021 by manemughnecyan in category Մայրենի

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*