May 12

Մայրենիի ստուգատես: 4-րդ դասարան

Չորրորդ դասարանն ավարտող սովորողը պետք է կարողանա

  • գրական հայերենով ազատ գրավոր և բանավոր հաղորդակցվել
  • գեղարվեստական և տեղեկատվական պարզ տեքստերը կարդալ, հասկանալ, վերարտադրել
  • տեքստի հիմնական գաղափարը ձևակերպել
  • համացանցի տեղեկատվական բազայից օգտվել
  • իր անհատական բլոգը սպասարկել

Ստուգատեսի բավանդակային ուղղությունները

Ստուգատեսի առաջին փուլ /մայիսի 1-31/

Սովորողն իր բլոգում բացում է Մայրենիի ստուգատեսի բաժին, որտեղ տեղադրվում են ստուգատեսային բոլոր նյութերը:

Գրավոր խոսքին ուղղված աշխատանքներ

Տեքստը գրավոր պատմի՛ր որևէ հերոսի անունից։
Օրինակ՝ Տեսքտը փոխադրի՛ր աղվեսի անունից։

«Պոչատ աղվեսը»

«Աղվեսն իր պոչը թողեց թակարդում և միտք արեց, թեոնց ապրի աշխարհումայդպես խայտառակվ: Եվորոշեց մյուս աղվեսներին էլ համոզել, որ ձեռքքաշենիրենց պոչերից: Նա բոլոր աղվեսներին հավաքեց ևսկսեց նրանց գլխինքարոզ կարդալ, որ կտրեն իրենցպոչերը, նախ` որովհետև գեղեցիկ չեն, ևերկրորդ` ավելորդ բեռ են: Բայց մի աղվես նրան պատասխանեց. «Է՛, բարեկա՜մս, դու մեզ այդ խորհուրդը չէիր տա, եթե դրանից օգուտ չունենայիր»:

Փոխադրած

Ես իմ պոչը թողեցի թակարդում և միտք արեցի, թե ոնց ապրի աշխարհում այդպես խայտառակվ: Եվ որոշեցի մյուս աղվեսներին էլ համոզեմ, որ ձեռքքաշեն իրենցի պոչերից: ես բոլոր աղվեսներին հավաքեցի և սկսեցի նրանց գլխինքարոզ կարդալ, որ կտրեն իրենցպոչերը, նախ` որովհետև գեղեցիկ չեն, ևերկրորդ` ավելորդի բեռ են: Բայց մի աղվես ինձ պատասխանեց. «Է՛, բարեկա՜մս, դու մեզ այդ խորհուրդը չէիր տա, եթե դրանից օգուտ չունենայիր»:

  • Հաշվետու պատում՝ ըստ դասավանդողի մշակած հարցարանի «Տարվա իմ ձեռքբերումները»

Տարվա իմ ձեռքբերումները

Ողջու՞յն…

Ես Մանե Մուգնեցյանն եմ, սովորում եմ <<Մխիթար Սեբաստացի>> կրդամամալիրի Հարավային դպրոցում:
Ես այս տարի ծանոթացա մի քանի նոր ուսուցիչների հետ՝ ընկեր Լենա, ընկեր Լովա, ընկե Աննա, ընկեր Անահիտ:
Մենք հաճախ գնում ենք ճամփորդությունների: Այս տարի մենք գնացինք լեռներ, Մատենադարան և թատրոններ:
Մենք նախկինում չունեինք հայրենագիտուտյուն և բնագիտություն առարկաները:
Բացի հիմնական առարկաներից մենք ունենք ընտրության հնարավորություն: Կարող ենք ընտրել մաթեմատիկա, դիզայն, բնագիտուցյուն, ռոբոտաշինություն, ոսկերչություն և բասկեդբոլ առարկաներից որևէ մեկը:

  • Ստեղծագործական աշխատանք ռոդարիական (երևակայական երկանդամություն) մեթոդով։

Ծառատուն

 Մի օր տղա ն մոտեցավ մայրիկին-, և ասաց

_ Մյրիկ ես ուզում եմ մենք ապրենք թռրունների պես ծառի մեջ կամ ծառի վրա:
_ Ես կպատրաստեիյ քեզ համար տուն ծառի վրա կամ մեջը, բայծ ես չեմ կարող ես էլ եմ շատ բան ցանկանում բայծ երբեմն չի ստացվում:
Տղան տխուր գնաց: մի քանի րոպե հետո մայրկը վերդարդարձավ տղայի մոտ-, և ասաց:
_Տղաս ես դեռ կմտածեմ քո խնդրանքի շուրջ:

Երեք օր հետո մայիկը ուրախ եկավ տղայի մոտ-, և ասաց
-Տղաս տղաս ես կարող եմ քեզ համար ծառի մեջ տուն պատրաստել:
– Ես ուղակի երջանիկ եմ;
Մի քանի ամիս նրանք տանջվեցին որպիսի պատրաստեն այդ տունը, և հազիվ մեկ տարի ապրեցին այդ ծառատան մեջ և մի օր փայտաահատերը եկան և կտրեցին այդ ծառատունը:

Բանավոր խոսքին ուղղված աշխատանքներ

  • Ուսումնական ճամփորդությունների թեմայով ռադիո-հարցազրույց պատրաստիր ընկերոջդ հետ․ /հարցազրույցը պետք է լինի ռադիոնյութի կամ տեսանյութի տեսքով, 2-3 րոպե տևողությամբ, որակյալ, հրապարակված լինի բլոգում/

  • Ստեղծագործական պատում ռոդարիական «Ուղղաթիռով Կարմիր գլխարկը» հնարի կիրառությամբ /տեսանյութը պետք է հրապարակված լինի բլոգում/

ՈՒղաթիռով կարմիր գլխարկը

Մի օր ամբողջ անտառում անջատվեց անլար ինտերնաետը: Տատիկը ահազանգեց կարմիր գլխարկին և աասաց.
-Արի հասի օգնության ինտերնետ չկա չեմ կաողանում նայելի իմ սիրելի սերիալը:
Կարմիր գլխարկը իր ուղղաթիռով գնաց անտառ: Եվ տսավ, որ լարը միտումնավոր  կտրված էր: Սկսեցին հետաքննություն: Բոլոր հետքերը տարան գայլի վրա: Պարցվեց, որ գայլն էր կատարել այդ արարքը, որպեսզի կարմիր գլխալկին բերի անտառ, որ կարողանա հին հաշիները մաքրել:
 Պարցվում է, որ մի ժամանակ կարմիր գլխարկ և գայլը ունեցել են պայմանավորվածություն, որ ինտերնետի գումարը պիտի կիսեին հավասար, իսկ կարմիր գլխարկը իրեն էր վերցրե ամբաղջը: Կարմիր գլխարկը ստիպված հանդիպեց գայլին, վերադարձրեց պարտք մնացած գումարը և հաշիվները մաքրեց: Հետո գայլը փոխեց ամբողջ անտառի ինտերնիտի լարերը, և հաշտ ու համերաշխք բաժանվեցին իրարից:Իսկ տատիկը հաճույքով նայեց իր սերիյալը:

Ընտանեկան նախագիծ

  • Տեսանյութի կամ ռադիոնյութի տեսքով պատմի՛ր տարվա ընթացքում ընթերցածդ գրքերի ցանկը և համառոտ ներկայացրու դրանցից մեկը։

Բլոգի սպասարկում

  • Բլոգային կարողությունների հարցաթերթ /կազմում է դասավանդողը՝ առաջնորդվելով սովորողի բլոգին ներկայացվող պահանջների կարգով/։

Ստուգատեսի երկրորդ փուլ / հունիսի 13/

  • Միասնական գրավոր աշխատանք


Posted 12 May 2023 by manemughnecyan in category Մայրենիյի ստուգատես

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*